18.10.2015

Hevonen ja puolikas

Joskus elokuun aikana sain kuulla kiinnostusta keppihevosista eräältä tutulta, ja hän toivoikin minun tekevän hälle toisen kepparin kun olin aikasemmin yhden hänelle jo tehnyt. Toiveissa oli valkoinen keppari harmaalla harjalla, joten sellaista aloitin samantien väkertämään. Samaan aikaan leikkasin luonnonvalkoisesta kankaasta toisen kepparin, joka todennäköisesti tulee myyntiin.


No kauankohan aikaa on kulunut elokuusta :D Sanotaanko vaikka, että tässä on osasyy miksi lopetin tilareitten teon. Olen niin mahdottoman saamaton jos mun ei tee mieli tehdä keppareita, ja sitten ne odottelevat jossain nurkassa sitä hetkeä kun löydän inspiksen jostain. Oon sellainen ihminen, että jos viivytän jonkin asian tekoa, jatkan sitä viivyttämistä vielä enemmän, koska mua ahdistaa se ettei asia ole valmis, hah.

Onneksi sain valkoisen kepparin eilen valmiiksi ja kuljetettua uudelle omistajalleen. Huokaisin helpotuksesta kun keppari oli todella mieluinen, vaikka aikaa tässä meni sellainen ikuisuus.
   Sieraimista tuli aika isot, mutta muuten siitä tuli ihan kivannäköinen.


Tämä toinen heppa on nyt yksikorvainen ja odottaa kaapissa että jatkaisin sen tekoa. Taidankin tästä heti mennä sitä jatkamaan, niin saisin senkin joskus valmiiksi.

Olen nyt miettinyt muutamaa erikoispostausideaa, ja nyt kysyisin teiltä kumpi kiinnostaisi ensin: kht Fiirakonin vanhan tallin esittely vai kertomus mun keppihevoshistoriasta, mukaanlukien vanhojen hevosten kuvia?

2 kommenttia:

  1. Vanhan tallin ja mahdollisen uuden tallin esittely olis kiva, tykkään paljon esittelypostauksista, varsinkin kuvina :3
    Terv. Foorumin Loska, sun hevoskädenjäljen ihailija <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vastauksesta, yritän kaivaa mahdollisimman paljon kuvia postaukseen :) Oi kiitos hirmuisesti ♥

      Poista